Acte del dia de la Dona Treballadora

El 25 de març i amb motiu del Dia Internacional de la Dona Treballadora, des de la tutoria tècnica de Coeducació s’ha organitzat un acte adreçat a alumnat de segon curs de CFGS, i CFGM i a alumnat de PFI i IFE.

Durant dues hores s’ha debatut sobre assetjament sexual o per raó de gènere en l’àmbit laboral. Per fer-ho hem comptat amb la col·laboració de:

– Mireia Montesinos, advocada laboralista, membre de l’Associació de Defensa dels Drets Humans i col·laboradora de l’Oficina per la No Discriminació de l’Ajuntament de Barcelona (OND)

– Companyia de teatre La Xixa: escenificació de situacions laborals en les quals l’alumnat ha hagut d’intervenir tot actuant i/o aportant la seva opinió en els microdebats que s’han generat.

L’organització de l’acte ha estat possible gràcies a la col·laboració del coordinador de l’OND, l’Albert Fages, i a l’Eva Caro, tècnica de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI de l’Ajuntament de Barcelona que han contactat i coordinat els i les professionals que hi han intervingut.

El nostre agraïment a totes les persones que han participat en l’organització i desenvolupament de l’acte i esperem poder seguir col·laborant amb totes elles en els pròxims cursos.