La Joia Modernista de Barcelona acull al nostre alumnat de 1er A GIAT

El març passat el grup de 1r A de Guia, Informació i Assistència turística va fer una visita guiada en anglès al conjunt modernista de l’antic Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, Patrimoni Mundial per la UNESCO. Aquesta visita va permetre descobrir, als nostres futurs guies, no només  la història de l’Hospital, sinó també  la figura de Lluís Domènech i Montaner, arquitecte cabdal del modernisme català, i una de les seves obres més emblemàtiques, una de les més importants i el resultat d’un dels processos de rehabilitació més destacats dels últims anys. A partir de les explicacions del guia, el nostre alumnat va descobrir diferents aspectes de la importància patrimonial i artística del Recinte Modernista.