Acte de cloenda de la Formació Dual amb l’empresa Vandemoortele Ibérica

El passat 14 de maig va tenir lloc a l’EHTB l’acte de cloenda de la Formació Dual amb l’empresa Vandemoortele Ibérica on va assistir l’alumnat participant acompanyat de les seves parelles, directius de l’empresa i l’equip directiu i professorat del centre.

La peculiaritat del projecte dual amb Vandemoortele recau en l’interès per part de l’empresa en formar en modalitat dual a un grup de vuit dels seus treballadors  en el Cicle Formatiu de Grau Superior en Processos i Qualitat a la Indústria Alimentaria amb l’objectiu de millorar els seus coneixements i adaptar les seves  habilitats professionals en la Indústria 4.0.

En l’acte es va voler reconèixer l’esforç del grup de treballadors-alumnes durant els dos cursos del cicle i a les seves famílies i es va fer entrega del premi  de la passada  “I Convocatòria Dualiza” al projecte “Proyecto de mejora en la  automatización de puntos de control crítico del proceso de fabricación de margarinas” atorgat per la Fundació Bankia per la Formació Dual i la Asociación Nacional de Centros de F.P .

Volem agrair la implicació de l’empresa Vandemoortele en el projecte dual del  nostre centre durant aquest anys.