Xerrada Formativa “Tu Serveixes, tu decideixes” Organitzat per EHTB i FEBE

Alumnes de 1er de CFGS Direcció de Serveis en Restauració,
atents a les explicacions  del Sr. Jacobo Peña, formador de FEBE
(Federación Española de Bebidas Espirituosas)

Els alumnes de 1er de CFGS de Direcció de Serveis i els de 1er de CFGM de Serveis en Restauració, varem tenir l’oportunitat d’assistir, els dies 17 i 18 de desembre respectivament, a la jornada tècnica de FEBE (Federación Española de Bebidas Espirituosas), a càrrec del senyor Jacobo Peña.

Conscients de la importància que té  l’hoteleria a l’hora de generar conductes de responsabilitat, des de fa varis anys els nostres alumnes assisteixen a aquesta xerrada formativa encaminada a promoure el consum responsable de begudes alcohòliques

El consum responsable d’alcohol està a mans de cadascú, i és més fàcil posar-ho a la pràctica amb la teoria ben apresa; aquesta part pertoca a la federació FEBE.

Durant la ponència, el Sr. Jacobo ens va explicar els punts més rellevants de l’alcohol: efectes, fals mites, situacions, etc., tot enfocat, això si, en l’àmbit de la restauració.

Les diapositives, exemples pràctics, situacions en les que ens podem trobar,… van permetre dinamitzar la xerrada. Sense cap mena de dubte, va ser una xerrada molt profitosa per tots nosaltres i també, aplicable en les nostre dia a dia.

Text: Esther Pi Badosa
Fotografies: Daniel Ojeda Puerta