ERASMUS CHARTER FOR HIGHER EDUCATION 2021-2027

La Comissió Europea ens ha concedit el certificat de Qualitat  “ERASMUS CHARTER FOR HIGHER EDUCATION 2021-2027” després que el projecte presentat pel nostre centre hagi estat aprovat, obtenint una qualificació positiva.

Aquest certificat és conegut com a carta ECHE i constitueix un marc de qualitat de les activitats de col·laboració europea i internacional, necessari perquè un centre d’educació superior pugui participar en els projectes del Programa Erasmus + durant el període 2021-2027.

A la pràctica, suposa un reconeixement a nivell internacional que permetrà que alumnes i professors de CF de Grau Superior del nostre centre, puguin realitzar mobilitats a l’estranger, dins el Programa Erasmus+.

Amb la sol·licitud i ara concessió de la nova Carta Erasmus+ manifestem el nostre desig de continuar amb la internacionalització del centre i així oferir als nostres alumnes i personal l’oportunitat d’enriquir la seva experiència acadèmica, professional i personal millorant la inserció sociolaboral.

Veure la carta Erasmus Charter for Higher Education 2021-2027