Beveland, Companyia Fabricant i Exportadora de Begudes Espirituoses

19 de Juliol de 2012

El passat 19 de juliol, professors de serveis de restauració de l’EHTB visitaven les instal·lacions de Beveland, a Sant Joan les Fonts (Girona), guiats per Alberto Tocci, responsable de bodega, i Juan Alberto Alvarez, responsable tècnic de l’empresa.

La relació i col·laboració entre l’EHTB i Beveland va néixer fa 3 anys, coincidint amb la presentació al mercat d’una nova línia de licors Beveland, amb 25 referències de gran qualitat. La seva aposta clara és tornar a fabricar licors com antigament es feien, o sigui, a partir de matèria prima de qualitat, respectant els sabors i aromes naturals, i deixant de costat els aromatitzants artificials que potser massa sovint s’utilitzen per a la fabricació de licors.

Aquesta empresa, amb uns 20 anys d’experiència, treballa actualment per 60 països diferents, i embotella diàriament, unes 60.000 ampolles d’aiguardents i licors. En els últims anys, tot i els temps de crisis, Beveland ha tingut un creixement important, adaptant-se contínuament a les noves tecnologies i treballant els conceptes de qualitat i disseny del producte, tenint en compte sobretot, l’opinió i gustos del client final. L’excel·lent treball de l’equip qui hi ha rere de cada ampolla, ha estat varies vegades reconegut amb diferents concursos de prestigi internacional.

Amb aquestes línies volem agrair les explicacions que en tot moment Alberto i Juan Alberto van donar sobre el món dels aiguardents i licors, i a l’empresa Beveland (Masoliver Group) pel seu interès, recolzament i col·laboració que des d’un inici han mostrat per l’escola i la formació dels seus alumnes.

Alguns dels productes de l’empresa:

img6

portada2  consum L’EHTB promou el consum i servei responsable de les begudes alcohòliques, i participa i col•labora anualment amb programes organitzats pel FEBE (Federació Espanyola de begudes espirituoses)