Tast de Vins Escumosos amb Col•laboració de Caves Torelló

4 i 18 de febrer de 2013

Durant el mes de febrer, l’Institut Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona, va tenir el plaer de rebre la Mireia Mòdol, sommelier i comercial del celler Torelló, de Sant Sadurní d’Anoia.

Els alumnes de menjador varem rebre una interessant xerrada sobre els mètodes de producció del cava, característiques, curiositats, etc., complementant els coneixements adquirits en la docència del centre.

Després de l’explicació teòrica, varem tenir l’oportunitat de tastar quatre caves de Torelló, amb diferents propietats i característiques, comentant els possibles maridatges en cada cas.
La Mireia ens va obrir les portes a seguir coneixent i valorant el que és un producte autòcton, amb una categoria excepcional.

Va resultar una experiència molt enriquidora, propera i dinàmica respecte a aquest món tan apassionant, el Cava.

Text: Eric Alonso Gonzalez i Jeferson Sangoquiza Martinez
Fotografies: Daniel Ojeda Puerta
Alumnes de 1er de Direcció de Serveis en Restauració

EL VI SOLSAMENT ES GAUDEIX AMB MODERACIÓ