Javier Escarabajal és el Guanyador de la Trentena Convocatòria del Concurs de Cocteleria Jove de Catalunya

14 de febrer de 2013

El passat 14 de febrer, dia dels enamorats, es va celebrar el 30è concurs de cocteleria jove de Catalunya; que té com amfitriona a l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar.

Van participar alumnes de grau mig i superior de Restauració de les més importants Escoles d’Hoteleria de Catalunya.

El ja clàssic concurs, consta de tres elements per avaluar: En primer lloc els alumnes han de fer una prova escrita de coneixements, després preparar el còctel davant del jurat tècnic i per acabar, el còctel es puntuat per el jurat degustador.

Cadascun ha de portar un còctel inèdit de caràcter lliure i preparar quatre presses. I com van comentar els membres del jurat, cada any els concursants són més creatius i el nivell és més alt.

En representació de la nostra escola assistiren els alumnes de segon de Serveis en Restauració: Daniel Baños, amb el còctel Bosban i Javier Escarabajal, amb el còctel Rose Lady. Tots dos van fer una actuació molt bona i ambdós còctels van aconseguir excel•lents puntuacions. Però com només pot guanyar un, aquest va ser Javier Escarabajal. Enhorabona Campió!!!!!!!!

Agraïm especialment l’esforç d’organització del concurs, a tot l’equip de l’EUHT de Sant Pol i als membres del jurat tècnic i degustador:
Sr. Josep M. Gotarda Jr. – Club del Barman
Sr Jordi Reig– Club del Barman
Sr. Manel Tirvio – – Club del Barman
Sr. José Roldán – Associació Catalana de Sommeliers
I professors acompanyants i formadors dels alumnes participants