XXXIII TROBADA DE TENNIS TAULA DE ST. SEBASTIÀ 2019

L’edició d’aquest any del torneig de tennis taula que organitza l’AEE Collblanc anualment al gimnàs del nostre institut per les festes de St. Sebastià ha estat tot un èxit de participació. Aquest any la participació d’alumnes d’altres centres escolars ha estat menor, però s’ha vist compensada per un augment de participants del nostre centre.

Aquesta trobada que va tenir lloc el dissabte 26 de gener per la tarda va rebre la participació de nens i nenes de diferents centres escolars i clubs de Tarragona, Altafulla, Valls, Reus i de diferents municipis de la Conca de Barberà, a més dels jugadors locals de l’Escola La Canonja i el Institut Collblanc. Les edats dels participants han anat des dels 7 anys als 18 anys.