Xerrades a 4t ESO, campanya de divulgació i sensibilització

El dia 13 de novembre es van realitzar al centre les conferències educatives de La Marató 2018, enguany centrades en el càncer. Les xerrades, adrecades als alumnes de 4t ESO, tenen com a finalitat conscienciar els joves i fer una extensa campanya de divulgació i sensibilització d’aquesta malaltia. Des d’una perspectiva força didàctica i entenedora, es va presentar la malaltia a través de les seves manifestacions i dels òrgans que en poden resultar afectats, i es va fer especial incidència en la necessitat de prevenció i en la conveniència de portar un ritme de vida fonamentat en hàbits saludables. La presentació d’un vídeo protagonitzat per pacients amb càncer, oncòlegs i youtubers força coneguts pels alumnes ens va presentar el vessant més sincer, sensible i corprenedor d’aquesta malaltia. Tot plegat, va despertar l’interès dels alumnes que, al final, es van veure abocats a fer preguntes que motivaren qüestions força interessants.