Sortida 1r E i USSE

El passat dia 23 de febrer els alumnes de 1r E i de la USEE vam fer una sortida a Tarragona. Vam visitar el Mercat Públic de Tarragona i vam conèixer les parades que hi han, els productes que s’hi vénen, el lloc d’on provenen, el preu… Tota aquesta recerca d’informació estava relacionada amb un treball prèvi que haviem fet tots al institut i que consistia en planificar una recepta (ingredients, quantitats, preus….)

Després vam arribar fins la Casa de la Festa. Allí una guia, ens va explicar al detall tots els elements del Seguici Popular de la Festa Major de Tarragona, gegants, nanos, bestiari i també vam poder escoltar la música tradicional que els acompanya.

Va ser una sortida genial i a partir d’aquesta, han sorgit diverses idees per seguir treballant en equip tot el que vam aprendre.