Premi Relat Breu Coca-Cola

Un curs més, l’Institut Collblanc ha estat representat al tradicional Premi Relat Breu Coca-Cola, que aquest any arriba a la seva 42ª edició. Els alumnes seleccionats a nivell de centre pel professorat del Departament de Llengua Catalana van ser Hakima Benyakhlef, Ziani Manal, Estel Maestre, Nil Salla i Adrián Martínez. L’acte va tenir lloc el passat dissabte 16 de març al Campus Catalunya de la URV, a Tarragona. Aquest Premi, organitzat per la companyia Coca-Cola amb el suport del Departament d’Educació, fomenta la creativitat i l’expressió escrita en llengua catalana entre l’alumnat de 2n d’ESO. Des d’aquestes ratlles, la nostra felicitació a tots ells i agraïment a tots els/les alumnes que van participar a classe.