Xerrada del programa de prevenció de violència masclista entre l’alumnat dirigida a totes les famílies

Benvolgudes famílies,

La violència masclista és aquella que s’exerceix contra les dones, es deriva d’un sistema de relacions de poder dels homes envers aquestes, i es manifesta amb situacions de discriminació i desigualtat diverses. Els nois i noies es troben en una etapa important en què inicien les primeres relacions afectives i sexuals i els missatges masclistes que reben poden facilitar relacions de poder i abús dels nois envers les noies. Per aquest motiu, la família té un paper molt rellevant en la transformació d’aquest sistema de creences i estereotips que perpètua la violència contra les dones i és convenient que les famílies aprenguin a desenvolupar estratègies i intervenir de manera adequada per evitar qualsevol acció i/o comportament que generi desigualtat i abús dels nois envers les noies.

Aquest programa de formació que s’imparteix es porta a terme amb el professorat, alumnat i les famílies i per tant es desenvolupa en 3 parts:

1- Sessions de formació al professorat

2-Tallers presencials amb l’alumnat de 3r i 4t d’ESO

3-Xerrada virtual amb les famílies

En aquest cas us informem que el proper dimecres 16 de febrer de 18:00h a 20:00h es durà a terme la xerrada virtual adreçada a totes les famílies de l’alumnat del nostre centre. La xerrada tindrà una durada de 2 hores, i està oberta a tothom que estigui interessat i es farà accedint al següent enllaç sense haver de fer cap inscripció prèvia:

TOT I QUE NO ÉS OBLIGATORI ES RECOMANA PER AQUESTA SESSIÓ QUE LES CÀMERES ESTIGUIN ENCESES PER PODER GENERAR ESPAIS OBERTS DE REFLEXIÓ.

Esperem I recomanem la vostra presència i participació virtual en aquesta xerrada.

Salutacions cordials,

Equip Directiu