Entrega Cistella de Nadal

Avui el secretari del centre Ferran Canet, ha fet entrega de la cistella de Nadal a la filla de Dolores Locusa Blanquez de la Canonja, com a guanyadora de la rifa del viatge de final de curs de 1rESO.

Felicitats

Llums, càmera i acció

El passat dimecres 28 de novembre, els alumnes de l’Aula d’Acollida vam fer una sortida al CaixaForum de Tarragona per participar en el taller “De la imaginació a la pantalla. Iniciació al cinema”.
En aquesta sortida vam estar acompanyats pels professors Joan Palomo, Carla Garcia, Nacho… Llegeix més»

Sorteig Cistella de Nadal

Els alumnes de 1r d’ESO sortejaran una CISTELLA DE NADAL, gràcies a la col·laboració del Centre i l’AMPA, per tal de recollir fons per sufragar les despeses de las colònies a MONNATURA PIRINEUS, a  la localitat de Son (Pallars Sobirà).
El donatiu per cada tira és… Llegeix més»

De Tarragona fins a Flandes

El Dimarts 6 de novembre vam acudir a la cita amb Cervantes amb tot l’alumnat de 1r de Batxillerat. Ens van acompanyar les professores del departament de Castellà María Jesús Orea i Juani Aran. I vam poder gaudir de l’espectacle en clau d’humor ofert per… Llegeix més»

Gimcana de l’AP amb Geocaching

El passat 26 d’octubre l’Aula de Projectes van fer una sortida pels carrers de Tarragona per realitzar una activitat lúdica i cultural amb la intenció de descobrir diversos racons del municipi que guarden alguns detalls curiosos sobre la història i cultura de la ciutat.
Els alumnes… Llegeix més»

Sortida al teatre 4t A i B

El passat dijous 22 de novembre, els alumnes de 4t ESO A i B varen assistir a la representació teatral de Terra Baixa, d’Àngel Guimerà. L’acte, que tingué lloc al Teatre Metropol, a Tarragona, consistí en la posada en escena dels principals moments de l’obra… Llegeix més»

Experiment Matèria optativa Ciències Naturals

Fem enlairar un coet!
Per celebrar la Setmana de la Ciència, els alumnes de segon de la matèria optativa de Naturals vam proposar-nos fer enlairar un coet tot utilitzant materials que tinguéssim al nostre abast.
Teniu ganes de saber com ho vam fer?
A una ampolla de plàstic,… Llegeix més»