Xerrada Internet Segura a càrrec dels Mossos d’Esquadra

Els alumnes de primer de grau mig del cicle Sistemes Microinformàtics i Xarxes, han dut a terme avui al matí una xerrada sobre la “Internet Segura” a càrrec dels Mossos d’Esquadra de Vic.

Aquesta xerrada ha estat molt interessant a nivell de seguretat, personal i legal. S’han explicat conceptes, normatives i lleis del codi penal perquè l’alumnat prengui consciència sobre les accions que es poden dur a terme a Internet i que poden resultar en una sanció. S’han explicat els casos més típics que existeixen a la actualitat (frau, cyber-bulling, propietat intel·lectual…) i quines mesures legals s’han dut a terme en cada cas.

Ha estat una xerrada de conscienciació molt enriquidora per l’alumnat.

Gràcies al mossos d’esquadra per la seva ajuda i col·laboració.