Xerrada Francesc Isern (Cicles Formatius)

El passat dimarts 04/12/18 el alumnes de primer del cicle Sistemes Microinformàtics i Xarxes, van participar de la xerrada d’un empresari de la comarca d’Osona. Francesc Isern, ens va acompanyar fent-nos partícips de la seva experiència i coneixements empresarials, per conscienciar i promoure la creativitat, innovació i emprenedoria dels nostres alumnes.

D’una banda es van exposar casos pràctics sobre negocis potencials. D’altra banda es van posar sobre la taula temes de reflexió sobre el futur laboral del nostres alumnes i el sector.

Va ser una jornada enriquidora, de reflexió i debat on tots vam participar i guanyar.