Trobada amb el pintor Juan Varea

Enguany, els alumnes de 2n de batxillerat de l’assignatura d’història de l’art vam fer una visita a l’exposició del pintor Juan Varea, duta a terme pel “Taller de Marcs” de Torelló, ubicat al carrer del Pont. La visita va servir per practicar els comentaris de les obres d’art del temari de la selectivitat, però amb una obra més moderna i propera a l’alumnat.

De tots els comentaris va excel·lir en qualitat de contingut i estructura el de l’alumna Vanessa Camprubí, i el “Taller de marcs” ens va facilitar que el seu comentari arribés a mans del pintor, Juan Varea, ubicat a Manlleu. Aquest va quedar admirat pel comentari de la nostra alumna i va voler conèixer-la. Ambdós van protagonitzar una commovedora trobada a l’estudi d’aquest, i en forma d’agraïment en Juan va cedir un esbós, que ell mateix havia dibuixat un temps enrera, a la Vanessa.

Accions com aquestes ens fan sentir molt orgullosos del nostre alumnat i de la nostra comarca, rica en cultura i art.

IMG_20170615_150717

IMG_20170615_150746