Taller emocions Institut Cirviànum

L’alumnat de 1r de batxillerat s’ha apuntat de manera voluntària a fer un taller anomenat “I amb les emocions què en faig?”.

Aquest taller consta de dues parts, en la primera es donaran els continguts teòrics referents a les emocions i en la segona part es practicaran els aprenentatges apresos. Aquesta activitat la porten a terme els formadors Antoni Portell (UVic) i Sergi Pérez.

Pel que fa als alumnes de 2n de batxillerat, faran el taller en grau d’experts perquè ja varen fer-lo durant el curs passat. L’èxit de participació és més que notable, perquè s’hi ha inscrit el 80% de l’alumnat.