Taller de tècniques de presentació oral pel treball de recerca

Aquesta setmana l’alumnat de 2n de Batxillerat de l’Institut Cirviànum ha rebut un curs de Tècniques de Presentació Oral per afrontar la defensa oral del Treball de Recerca. Aquest curs l’ha impartit la Dra. Mariona Casas, professora de Magisteri de la UVic i coautora del llibre “El secret de parlar en públic”. El curs ha de servir als nostres alumnes per poder explicar al tribunal que els avaluarà com i per què han escollit i fet el seu Treball de Recerca, la nota d’aquest treball equivaldrà al 10% de la nota de Batxillerat.

10-tips-para-hacer-una-presentacion-oral-exitosa