SORTIDA DE TUTORIA

El passat dijous dia 20 d’octubre els alumnes dels tres grups de 1r d’ESO van realitzar, com es fa cada any, la sortida de tutoria d’inici de curs. La l’objectiu d’aquesta sortida és que els alumnes dels diferents grups es coneguin entre ells ja que provenen de centres de primària diferents. Van sortir de l’institut després de la segona hora de classe i van anar al camp de futbol de Vilaseca, on van esmorzar i van fer diferents jocs de coneixença. Per sort el temps hi va acompanyar i la valoració de la sortida va ser molt positiva tant per part dels professors com per part dels alumnes. A l’enllaç de la imatge, accedireu al album corresponent a aquell dia.

img_20161020_131051