SORTIDA A BARCELONA – CFGM Perruqueria i cosmètica capil·lar

El Dimecres 16 de Març amb alumnes de 2on de Perruqueria i Cosmètica Capil·lar vam fer una sortida a Barcelona.

Primer va ser la visita al Liceu, un lloc emblemàtic i que et deixa amb la boca oberta.

A més d’explicar-nos la seva història vam poguer veure treballar el Departament de Caracterització amb la confecció de perruques. La seva directora ens va explicar tot el protocol de treball que porten a terme per cada funció, una experiència molt interessant.

Després de sortir del Liceu vam agafar el metro fins el barri de Gràcia on hi ha l’acadèmia Sons of Barber. Un lloc on després d’obtenir el títol de Tècnic de perruqueria els i les alumnes que es volen especialitzar en barberia poden seguir la seva formació.

Dos nois joves, amb una passió impressionant per la perruqueria i la barberia ens van explicar el seu projecte i els diferents cursos que ofereixen.

Vam sortir amb un somriure després de captar les emocions i l’entusiasme que transmetien.

Per últim vam caminar pels carrers de Barcelona fins arribar a Miquel Griñó, un altre opció per poder seguir formant-se fent cursos de perfeccionament i especialització.

Finalment, després d’un matí intens, vam menjar alguna coseta i ens vam enfilar al tren que ens va portar de tornada fins a casa.

Us compartim algunes fotografies!