Revista CirviaNews acabem de publicar el nº3

Ens agradaria fer difusió, del projecte que hem dit a terme al CFGB, on hem tornat a agafar el fil iniciat anys enrere de la creació maquetació de la revista que es feia entre l’alumnat de 4t, i ara enfocat a l’alumnat del CFGB d’Informàtica d’Oficina, per tal de desenvolupar les habilitats i competències digitals que cal que aprenguin, així com reforçar la llengua Catalana, Castellana i Anglesa.

El projecte neix amb ambició on al llarg del curs de 1r, es pretén fer tres publicacions, una per trimestre, i que sigui amb un nivell de responsabilitat per part de l’alumnat en la seva creació cada vegada més alt, així durant el 1r trimestre ens centrarem a conèixer les eines ofimàtiques i les possibilitats de maquetació, i creació de continguts, per acabar maquetant un revista que sigui el compendi de les diferents creacions dels alumnes.

El segon trimestre, ja hauran d’agafar més responsabilitat i a banda dels continguts, hauran de fer-se càrrec de la maquetació i publicació digital amb aquells continguts que creguin convenients.

Finalment, al tercer trimestre, serà el més divers de tots, ja que cada alumne o grup d’alumnes segons les “aliances” i cooperacions que estableixin, hauran de maquetar una revista pròpia determinant els continguts i maquetant-los.

Per ara, els que us podem oferir és el resultat del primer trimestre, on a més de la creació dels continguts i digitalització en una plataforma gratuïta, hem fet la corresponent impressió i enquadernació possibilitant que cada alumne disposi del seu propi exemplar.

Esperem que la trobeu interessant!!!