PROJECTE RE-CREA

Avui dimarts 14 de març, l’alumnat de 1r i 2n batxillerat artístic han assistit a la presentació del projecte RE-CREA organitzat pel consorci Vall del Ges, Orís, Bisaura. És tracta d’un projecte finançat amb fons europeus i inicialment dirigit a persones sense ocupació o amb perspectives de canvi d’orientació laboral. En aquest projecte és creen andròmines amb fusta que tenen per objectiu convertir-se en jocs que són exportats a diferents municipis de Catalunya i Espanya a petició dels ajuntaments. Permet conèixer l’ofici de fuster, desenvolupar la creativitat, treballar en equip i fer-ne un ofici.

El vessant del projecte que ha vist el nostre alumnat és el taller que s’oferirà al mes de juliol i que els permetrà desenvolupar les habilitats anteriorment citades amb l’objectiu d’ampliar la seva formació dins del món artístic.

Us deixem algunes fotografies de la jornada!