Presentació film – Filmoteca de Catalunya – Projecte Cinema en Curs

Bon dia,

Ens complau anunciar-vos que el proper 7 de juny, l’alumnat de primer de Batxillerat Artístic estrenarà, ni més ni menys que a la Filmoteca de Catalunya, el film que ha realitzat dins del projecte de Cinema en Curs. Aquest projecte es desenvolupa dins el marc de les matèries de Projectes i Creació Fotogràfica i Cinema, de la mà de l’associació cultural A Bao A Qu i el cineasta Jordi Morató. L’estrena es farà juntament amb altres centres d’arreu de Catalunya que enguany també han realitzat una pel·lícula dins aquest inestimable projecte de Cinema.

Aquesta projecció ens omple d’orgull i felicitat, sobretot pel resultat d’emotiu nivell estètic que ha aconseguit aquest nostre alumnat; també per l’esforç, perseverança i canvi de mirada que ha suposat. Ha estat un treball exigent, però el resultat està a l’alçada d’aquesta exigència.

La mostra d’aquest curtmetratge a la Filmoteca serà l’inici, properament us donarem notícies sobre la seva estrena a la vil·la de Torelló!

Al següent enllaç podeu descarregar el programa de l’estrena.