Preinscripció Batxillerat i Cicle Formatiu de grau mig

Calendari: del 16 al 24 de maig

Horari d’oficines:

Matins de dilluns a divendres de 9 a 14

Tardes, dilluns i divendres de 15 a 17:30, la resta de dies de 15 a 18.

Documentació a presentar:

(Pels alumnes que ja són de l’Institut Cirviànum, quan vingueu a fer la preinscripció aprofitarem tota la documentació possible que hi ha al vostre expedient)

• Imprès de sol·licitud, hi ha de constar l’IDALU, número d’identificació de l’alumne que us proporcionarà el centre on està matriculat actualment el vostre fill o filla.
  • Certificat de la qualificació mitjana dels estudis que permeten l’accés (ESO, tres primers cursos) o qualificació de la prova d’accés.
  • Original i fotocòpia DNI, NIE o passaport de l’alumne/a i mare, pare o tutor legal. Si l’adreça que apareix al vostre DNI és diferent a la de la preinscripció, heu d’aportar un volant de convivència que us facilitarà l’Ajuntament de la població on residiu.
  • Original i fotocòpia de la targeta sanitària.
  • Si l’alumne és menor d’edat: fotocòpia llibre família.
  • Acreditació de qualsevol altre criteri que s’hagi de fer valer a l’hora del barem, família nombrosa, monoparental, certificat de discapacitat.
  • Per batxillerat: full amb la tria de modalitat i matèries.
  • Per cicle formatiu de grau mig tria dels mòduls pel primer curs.