Oferta extraescolars 2023-24

Bon dia! 🙋‍♂️

Us presentem les activitats extraescolars que oferim des de l’institut. Des del centre volem oferir activitats variades que puguin ajudar a l’alumnat diferents habilitats i destreses.

♟ESCACS

Aprendre a jugar a escacs és molt útil per al desenvolupament intel·lectual, ja que potencia àrees tan importants com la resolució de problemes, capacitat de concentració i agilitat mental.

Es treballaran alguns dels àmbits centrals dels escacs a nivell inicial:
– S’introduiran algunes obertures
– Es treballaran posicions i estructures típiques de mig joc
– Algunes tècniques de finals
– Tàctica i estratègia
– Metodologies d’entrenament

Material necessari: no cal portar-ne, el proporciona l’Institut

🏊‍♀️ NATACIÓ

Aquest esport individual va dirigit a tot l’alumnat que no sap nedar o no té un nivell suficient que els permeti desenvolupar-se sols en el medi aquàtic. Classes per aprendre a guanyar seguretat i confiança a l’aigua. Aprendran a familiaritzar-se amb el medi aquàtic, a respirar correctament, a controlar i dominar el cos a l’aigua, entre d’altres. L’activitat es realitza a La piscina de Torelló.

Material necessari: banyador, casquet de bany, tovallola, xancletes i ulleres.

🧘IOGA SIVANANDA

Amb el ioga obtens una estona per sortir de l’estrès diari i poder parar, relaxar-te i deixar anar tensions. També es treballa el cos, millorant la flexibilitat i l’equilibri i s’activa el sistema nerviós parasimpàtic, encarregat de totes les funcions automàtiques del cos. Els beneficis immediats són una major connexió amb el cos, amb un mateix i més presència, que ajuda a concentrar-se i regular l’atenció. I cada mes en notaràs de nous…

Material:

• Estora de ioga, que pot ser una màrfega, un mat especial o un matalàs primet. Si voleu fer servir les del gimnàs, porteu una tovallola per posar-la sobre.
  • Coixí per seure a terra. Pot ser expressament per a la seva funció (ZAFU) o un coixí qualsevol, de sofà o de les cadires, que sigui més aviat prim i dur.
  • Manta prima per a la relaxació i roba còmoda.
  • Mitjons o similars. Heu de tenir en compte que a la sala entrarem descalços.

A continuació us deixem les imatges promocionals!