Natació 1r d’ESO

DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ FÍSICA

Benvolgudes famílies;

Dins el currículum comú de 1r d’E.S.O., en el segon trimestre, hi ha una unitat didàctica dedicada a l’ensenyament de la tècnica dels estils de natació, salvament i socorrisme aquàtic, i waterpolo. Aquestes classes s’impartiran dins el mateix horari de les classes d’Ed. Física a la Piscina Municipal de Sant Pere de Torelló, entre els dies 08 de gener i 28 de febrer de 2020.

Per fer els desplaçaments de l’Institut fins la piscina, s’ha contractat un servei de transport escolar, subvencionat en part per l’A.M.P.A.. L’ajuntament de Sant Pere de Torelló cedeix la instal·lació gratuïtament, cobrant només la despesa del socorrista. L’import final de l’activitat és de 34 euros per alumne/a. Aquesta quantitat es descomptarà de l’ingrés efectuat en concepte de sortides.

Per fer les classes de natació, la normativa interna de la piscina obliga a portar gorra de bany. Tanmateix, és molt recomanable que els alumnes portin ulleres de natació, tovallola gran o barnús, xancletes i tot el necessari per la dutxa i la higiene personals.