Moltes felicitats a la nostra campiona: Aida Torres

El passat divendres 7 de maig, va arrancar el Campionat d’Europa d’escalada juvenil a Rússia. L’Aida Torres, alumna del centre i estudiant del Cicle Formatiu de Grau Superior Desenvolupament d’Aplicacions Web, va participar i de quina manera.

Es va penjar una doble medalla de plata a la prova de bloc Júnior, una de les seves especialitats i d’aquesta manera s’ha convertit en la primera catalana subcampiona d’aquesta categoria.

“Estic molt contenta del resultat i orgullosa que tot m’hagi anat bé”, afirmava a l’acabar l’escaladora.

L’Aida Torres, forma part de la selecció catalana i estatal d’escalada des de l’any 2014 on al llarg dels anys ha anat destacant per les seves fites aconseguides.

Com alumna del nostre centre, ja va obtenir el títol de Tècnica en Sistemes Microinformàtics i Xarxes. Ara com estudiant del CFGS DAW, i a finals del primer curs, s’enfronta a entregues de treballs finals i l’inici de les pràctiques a empresa, on tot el professorat li dóna suport i recolzament als estudis.

Molts ànims Aida i moltes felicitats!!!!

Font: El9nou