MATRÍCULA PER AL CURS 2017-2018 BATXILLERAT

Batxillerat-Matricula-2017

El període de matriculació a Batxillerat (BTX) és del 4 a l’11 de juliol, ambdós inclosos.

L’horari de secretaria per presentar tota la documentació serà:

• Dilluns i divendres de 9 a 12:30
  • Dimarts i dijous de 9 a 14 i de 15 a 17
  • Dimecres de 9 a 14

La documentació que heu d’aportar els alumnes NOUS pel curs 17-18

• Fotografia mida carnet, si ve l’alumne/a li podem fer a secretaria.
  • Autoritzacions de les famílies (s’adjunta el model)
  • Carta de compromís. (s’adjunta el model)
  • Fotocòpia i original del resguard d’haver sol·licitat el títol de Graduat en Educació Secundària (ESO). O, si és el cas, el certificat d’haver superat les proves d’accés.
  • Sol·licitud de transport escolar no obligatori per aquells alumnes que visquin a Sant Vicenç de Torelló, Sant Pere de Torelló i Orís. (s’adjunta el model).

Els alumnes que no hagin superat ESO pel juny, han de passar igualment per secretaria a confirmar la sol·licitud de plaça i es matricularan, si aproven, el 6 i 7 de setembre.

Si aquest curs, 2016-2017, heu fet 1r de Batxillerat a l’Institut Cirviànum:

• Tan si heu aprovat, com si repetiu, heu de venir a secretaria en el termini establert (del 4 a l’11 de juliol) per concretar quin itinerari seguireu.

Si aquest curs, 2016-2017, heu fet 2n de Batxillerat a l’Institut Cirviànum:

• Si heu suspès el curs i l’heu de repetir o voleu fer assignatures soltes, és imprescindible que passeu per secretaria del 4 a l’11 de juliol per concretar la matrícula.
  • Si heu aprovat i, per tant, heu aconseguit el títol de BTX, heu de passar per secretaria a sol·licitar-lo. Model.

Us recordem que els llibres es poden comprar a través de l’empresa Iddink, que ja cobra directament la quota de l’Ampa (20 € anuals). Si compreu els llibres pel vostre compte podeu pagar aquesta quota el mateix dia de la matrícula o per transferència bancària al Banc Sabadell ES95-0081-0154-37-0001320242 i portant el rebut amb el nom de l’alumne a secretaria.