MATRÍCULA PEL CURS 2018-2019 A L’ ENSENYAMENT SECUNDARI OBLIGATORI (ESO)

Benvolguts pares,

El període de matriculació per a l’Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) per al curs 2018-19 serà del 21 al 27 de Juny, ambdós inclosos.

Us recordem la documentació que heu d’aportar per tal de formalitzar la matriculació del vostre fill o filla:

• Fotografia mida carnet  (hi ha la possibilitat de fer-la a Secretaria).
  • Autoritzacions de les famílies (document adjunt)
  • Carta de compromís (document adjunt)
  • Només per a les famílies de Sant Vicenç de Torelló,  Sant Pere de Torelló i Orís, sol·licitud de transport escolar (document s adjunts).

REUNIÓ INFORMATIVA: 21 de juny a les 20:00 a la Biblioteca de l’Institut, on s’explicarà el funcionament del centre, la compra de llibres a través de l’empresa Iddink i altra informació d’interès pel començament de curs.

RECORDEU que si NO vau entregar tota la documentació en fer la preinscripció, ens heu de dur: Fotocòpia del DNI de l’alumne, fotocòpia del DNI dels pares o tutors legals, fotocòpia del llibre de família i fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne. SI JA HO VAU PORTAR, NO CAL.

L’horari de secretaria serà de 9h a 14h tots els matins, les tardes de dilluns, dimecres i divendres de 15:30h a 17:30 i dimarts de 15:30 a 19h.