Sessions Informatives. Pla d’obertura de centre/procediments. Cicles Formatius

Benvolgudes famílies,

el proper 14 de setembre, donarà inici el nou curs escolar 20-21, i molts dels alumnes que vindran al centre són nous, no coneixen el centre i no saben la manera de funcionar del mateix. Això dóna una sensació d’incertesa tant per alumnes com per famílies, donat que molts alumnes són de fora de Torelló i han de desplaçar-se per vindre al centre.

Donada la situació actual, el professorat de cicles vol informar a les famílies sobre el funcionament i els procediments que durem a terme durant aquest curs.

Per aquest motiu us hem preparat dues sessions informatives per tal de fer-vos arribar el màxim d’informació possible. Estem en una situació d’incertesa que ho requereix i us volem transmetre un missatge de calma i tranquil·litat.

Les sessions es duran a terme el proper dijous 10/09/20:

• 1a sessió. De 18:00 a 19:00.
  • 2a sessió. De 20:00 a 21:00.

Documents relacionats (els tindreu disponibles abans de la jornada):

Per qualsevol dubte o consulta us podeu adreçar a coordinacio.cicles@cirvianum.cat

Us esperem a tots.

Fins aviat.