Iniciem el curs 20-21

Benvolgudes famílies,

Com bé sabeu , l’inici del proper curs té unes característiques extraordinàries a causa del context de la pandèmia Covid-19.

Per sort, podrem començar el curs escolar de manera presencial el proper 14 de setembre.

Des de l’institut us volem transmetre un missatge de CALMA i TRANQUIL·LITAT ja que estem preparant el nostre Pla d’organització  per l’obertura del centre de manera molt acurada i pensada per la seguretat dels vostres fills/es.

Aquest pla d’organització, un cop estigui aprovat pel Consell Escolar, estarà penjat a la pàgina web del centre i el podreu consultar sempre que vulgueu.

Rebreu per correu la declaració responsable per tal que els vostres fills/es la portin ja el mateix dia 14. També us enviarem el pla d’obertura per tal que sapigueu com quedaran les entrades i sortides del centre. L’ús de mascareta és obligatori i caldrà ser molt curosos amb les mesures de seguretat, sobretot en netejar-se bé i sovint les mans i els espais que calgui amb el material que ja subministrarà el centre.

Per tant, pel que fa al dia 14, cal que els vostres fills/es es presentin a l’hora indicada en les instruccions d’inici de curs, cada nivell està citat a una hora concreta. Se’ls rebrà al pavelló mantenint distància de seguretat i amb el tutor/a corresponent aniran cap a l’aula que els pertoqui per rebre totes les explicacions corresponents. El primer dia es compartirà amb l’alumnat tota la informació necessària pel bon funcionament del centre i per la seguretat de tots i totes.

També us volem informar que la delegació del govern ha confirmat que no estan permeses les reunions de pares i mares de més de 10 persones a nivell presencial, encara que sigui per informar d’una activitat educativa.

Per tant, totes les reunions d’inici de curs que s’havien previst de manera presencial es faran el mateix dia i a la mateixa hora però en format online i cada tutor/a us enviarà l’enllaç abans del dia de la reunió.

En el cas de 1r d’eso, es faran de manera presencial ja que pensem que com a primer contacte és important, però en grups de 10 persones, els tutors/es ja us informaran i donaran hora per fer els grups corresponents.

Penseu que estem tots/es en el mateix vaixell, remant cap a una mateixa riba.

Salutacions cordials,

La Direcció.