Jornada FP DUAL Perruqueria i Cosmètica Capil·lar

El passat 2 de març, es va dur a terme al Cirviànum de Torelló una jornada de difusió sobre la FP DUAL pel cicle formatiu de grau mitjà Perruqueria i Cosmètica Capil·lar.

En aquesta jornada de difusió, van participar professionals del sector de tota la comarca on vam tindre visites de diverses poblacions com són Manlleu, Vic, Torelló i inclús del Lluçanès.

Els temes que es van tractar van ser variats i concrets, on es van exposar els beneficis de la FP dual per a les empreses, alumnes i centres, passos a seguir per sumar-hi, el conveni de col·laboració, l’acord de l’estada per alumne, el pla d’activitats, les modalitats d’estada, la comissió de seguiment i el dossier de l’alumne.

Un dels aspectes més importants que es va treballar a la jornada fou la modalitat de contractació, on es van donar detalls de la modalitat contracte per la formació i aprenentatge i també de la modalitat de beca.

Aprofitant la visita dels professional i per tal d’agilitzar el procés per iniciar-se en la FP dual, es va dur a terme un taller on es va omplir el document declaració responsable de dades per poder començar a generar els convenis de col·laboració.

En finalitzar, es va dur a terme una visita a les instal·lacions del centre i en concret al taller de perruqueria, on els professionals visitants van poder comprovar que disposem d’un bon equipament a les nostres instal·lacions on els alumnes poden posar en pràctica els continguts que van estudiant als diversos mòduls.

Al Cirviànum estem compromesos amb la nostra tasca docent i preparem als alumnes per ser professionals del sector.