Festa de Comiat de l’alumnat de 2n de Batxillerat de l’Institut Cirviànum de Torelló curs 2016-17

El passat divendres 26 de maig es va celebrar la Festa de Comiat de l’alumnat de 2n de Batxillerat de l’Institut Cirviànum de Torelló. Aquest acte va tenir dues parts, la primera que va consistir en l’entrega de les orles, el reconeixement a l’Excel·lència que atorga l’AMPA i les mencions a les Matrícules d’Honor, així mateix hi va haver discurs del Director, de les tutores i de diversos alumnes, tot plegat acompanyat d’actuacions musicals. D’altra banda, la festa va concloure amb un sopar de germanor al menjador del mateix institut. En l’enllaç de la imatge accediràs al àlbum de fotos.