FASE ESTATAL DE LES OLIMPÍADES DE GEOLOGIA

Bona nit!

Els dies 25, 26 i 27 de març l’Adrià Grifol, de 2n de batxillerat A, classificat en primera posició de la província de Barcelona, i la seva professora de Ciències de la Terra, Lurdes Vives, van participar a Almería a les 13 enes  OlimpÍades de Geologia en la seva fase estatal. En total es van reunir a Almería 87 alumnes representants de 36 províncies.

El dissabte 26 al matí van fer les proves tant teòriques com pràctiques, individuals i en equip, i a la tarda alumnes i professors acompanyants van anar a visitar el Cabo de Gata.
Va finalitzar la jornada amb l’entrega de premis per a tots els participants, amb premis remunerats pels 10 primers finalistes. Els quatre primers classificats participaran a les Olimpíades de Geologia Mundials.
Felicitats a l’Adrià per la seva 10a posició!
Us deixem algunes fotografies de la competició.
Enhorabona!