Èxit en la participació dels alumnes dels cicles d’informàtica de l’Institut Cirviànum en el CatSkills 2018

Enguany, alumnes dels cicles CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes i  del CFGS Desenvolupament d’Aplicacions Web, de l’Institut Cirviànum, han participat en el CatSkills 2018, aconseguint molt bona classificació en la general, per poc no hem estat campions, però felicitem a:

Sergi Novo per conseguir la segona posició en el CatSkills 2018 en la modalitat de desenvolupament web (skill 17).

Ruth Torres i Josep Mª Pou per la quarta posició aconseguida en el CatSkills 2018 en la modalitat de suport de xarxes (skill 39).

El professorat està molt orgullós de la feina que heu fet. Felicitats !!!