Estudiem i analitzem els sistemes operatius propietaris…molt bé! professionals!

Durant els darrers mesos, els alumnes de primer de cicles formatius de SMX, han treballat amb sistemes operatius propietaris.

Tasques com instal·lació, configuració i explotació del sistema operatiu, eren desconegudes per a ells. Amb el seu treball i esforç ara ja saben instal·lar el sistema operatiu, dissenyar un esquema de particions, crear sistemes d’arrencada dual, configurar l’entorn, dispositius, usuaris, xarxa i el sistema de fitxers, a més de dur a terme tasques de manteniment del sistema, monitorització i rendiment, còpies de seguretat i recuperació de sistemes.

També hem treballat altres àrees com les exposicions orals, saber estar, respecte, saber escoltar, ser crítics i acceptar les crítiques… competències a adquirir, i que els ajudaran a créixer personalment i professionalment.
Coneixements ja en tenien, però ara han tancat el cercle assimilant els que ja posseïen i adquirint-ne de nous.

Bon treball i felicitats pel vostre esforç!!!  Així dona gust crear PROFESSIONALS!