ESPECTACLE A LA FÀBRICA DE CREACIÓ DE CAN GRAU (Batxillerat escènic)

Bon dia,

Les alumnes del batxillerat escènic van visitar la fàbrica de creació de Can Grau de Roda de Ter i van poder crear una petita obra, “La repressió”, amb la música de “L’estaca” de Lluís Llach. Per a fer-ho, van treballar la dansa aèria “jansen”. També van poder gaudir d’una mini classe de dansa aèria amb Guillermina Brandauer, i van fer pràctiques en les columnes de la fàbrica de Can Grau, on la Guillermina estava creant la seva obra per presentar-la a la inauguració de la fàbrica el passat mes de maig.

Dins de l’assignatura d’Anatomia aplicada, com a tancament, també van fer una sessió d’educació somàtica del moviment amb l’Eli Vidal, sobre escalfament, consciència corporal i escolta. Van treballar la propiocepció, el focus i l’atenció, van explorar i corporeitzar la simetria d’estrella i la simetria axial. Les alumnes s’hi van implicar de seguida, amb moltes ganes d’explorar el material i de posar-ho en comú!

Us deixem algunes fotografies de la sessió!