EL MONSTRE DEL LABERINT (2023)

El dimarts 6 de juny els alumnes de la modalitat de l’artístic de 4t d’ESO i els alumnes de 1r de Batxillerat Artístic Escènic van estrenar l’espectacle “El Monstre del Laberint” al Gran Teatre del Liceu.

Els alumnes durant aquest curs s’han estat formant i preparant per a aquesta funció amb moltes ganes i han pogut viure en primera persona com és la construcció d’un projecte artístic professional.

El professorat implicat en aquest projecte està molt content de veure la gran evolució dels nostres alumnes. Les arts permeten viure unes experiències vitals molt complicades de definir amb paraules i per aquest motiu us deixem aquestes fotografies, perquès les seves cares de felicitat ho diuen tot.

Moltes gràcies i llarga vida al teatre!🎭