Curtmetratge Cinema en Curs

Ens il·lusiona molt compartir la notícia de la projecció del curt realitzat per l’alumnat del Batxillerat artístic dins del projecte Cinema en Curs, en un festival internacional de cinema que, entre d’altres qualitats, està la d’apostar per una mirada compromesa vers el món a través de la imatge cinematogràfica i fotogràfica.

El nostre curt, “Veus del Ges”, participarà i serà projectat al festival Transhumant que es celebrarà a Ripoll aquest proper octubre. Hi haurà dues projeccions: la primera el dia 6 d’octubre, a les 20h a l’entorn del Museu etnogràfic de Ripoll, a l’aire lliure; i una segona projecció a Queralbs el dia 12 d’octubre a les 18h.

Us convidem a assistir al festival, a fer una ullada a totes les projeccions perquè segur que alguna us pot interessar, i sobretot a acostar-vos a Ripoll a recolzar i gaudir de l’obra esforçada de l’alumnat, que és tot un homenatge al riu Ges i a la memòria de les persones que el viuen als entorns de Torelló.

La selecció de pel·lícules i curts del festival estarà disponible temporalment a la plataforma FILMIN.