CAMPANYA DE RECOLLIDA DE MATERIAL PELS NENS REFUGIATS

Bona tarda!

Us compartim una iniciativa de dues alumnes de 1r d’ESO C que han organitzat una campanya de recollida de material per a nens refugiats de guerra que s’incorporin a les escoles de Catalunya. La campanya es fa en col·laboració amb l’Associació Osona amb els nens.

Per això, fem una crida a les famílies i a tot l’alumnat perquè porteu material escolar (motxilles, contes per pintar, bolígrafs, colors, llibretes, etc.). Podreu entregar el material els dimarts i dijous del mes de març, durant el primer i segon pati, davant de consergeria.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!