BODY PAINT I TEATRE DELS SENTITS (Batxillerat artístic)

Des de l’assignatura d’Anatomia aplicada, en col·laboració amb els alumnes de 1r de Batxillerat plàstic, vam portar a terme una sessió de “body paint”. L’objectiu era aprendre a localitzar els músculs del nostre cos que ja havíem treballat anteriorment i amb l’ajuda dels alumnes del plàstic ens els vam pintar amb pintures fluorescents per després poder visualitzar l’efecte. Va ser una sessió molt divertida i els alumnes van estar molt participatius.

A Pràctica Teatral vam treballar la metodologia d’Enrique Vargas referent al Teatre dels Sentits. Primer vam treballar els objectes i la seva sonoritat, posteriorment vam elaborar diferents escenes sonores que s’experimentaven amb els ull tapats per tal de transportar-nos a un escenari del nostre imaginari mitjançant els sorolls. Finalment, vam treballar els sentits. Vam elaborar una petita obra de 10 minuts, en la qual el públic havia de gaudir de l’experiència mitjançant els sentits, concretament l’oïda, el tacte i el gust.

Us deixem algunes fotografies de la sessió.