Així ha estat el primer curs de Perruqueria

El curs 19/20 el nostre institut va apostar per portar a terme un nou Cicle formatiu de formació professional per donar servei a tota la comarca d’Osona.

El Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Perruqueria i cosmètica capil·lar emmarcat dins la família d’Imatge Personal.

La formació professional es troba en un moment de transformació; cada vegada més atractiva, innovadora i dinàmica, on es prepara els alumnes per entrar a un mercat laboral exigent. La filosofia de la formació professional és aprendre fent i si a més es complementa amb unes pràctiques en una empresa, l’alumne pot aprendre un ofici d’una manera més real.

A la nostre comarca existia una mancança de la formació de perruquers i perruqueres i amb el suport de l’Associació de perruquers d’Osona vam iniciar aquest nou projecte per aconseguir donar sortida a nous professionals.

La perruqueria és una professió passional i creativa. És un món molt dinàmic que canvia constantment. Un ofici per gaudir i divertir-se.

Vàrem començar el curs amb moltes ganes i il·lusió i s’ha vist trasbalsat per una pandèmia. Tot i això ha estat un curs intens ple d’activitats i emocions on els alumnes han pogut aprendre i tenir unes nocions del que pot ser l’ofici de perruquer/a.

Us deixem un vídeo resum del que ha estat aquest curs, divertit, trepidant i apassionat.