2 de maig dia Internacional contra l’assetjament escolar

Amb motiu del Dia Internacional contra el Bullying, l’Institut Cirviànum, ha participat en el Webinar sota el títol de “Ciberbullying en temps de ciberescola”, promogut per B-Resol (aplicació que tenim implementada al nostre centre i que lluita contra el Bullying). Durant 60 minuts hem pogut intercanviar experiències de diferents entitats, fundacions, associacions i centres escolars, i hem escoltat diferents ponències d’experts en l’assetjament escolar i el ciberassetjament. Ha estat molt enriquidor, i en volem fer difusió des d’aquest enllaç de Youtube, per ajudar en la lluita contra l’assetjament i el ciberassetjament escolars.