1a TROBADA DE BATXILLERATS ESCÈNICS DE CATALUNYA

Bon dia!

El 20 de maig es va celebrar la primera trobada de batxillerats escènics de Catalunya. La jornada es va dur a terme a Canet de Mar. Al matí, les alumnes van poder participar en dos workshops d’entre els sis tallers que oferien els professors de cada un dels instituts que hi van participar. L’Institut de Torelló va impartir el match d’improvisació “Combat escènic”. També es van fer els tallers La Màscara, poesia i teatralitat, dansa a la platja, improvisació i cant.

Després dels tallers es va fer un dinar de germanor, i a la tarda vam continuar amb l’assaig general de la performance “Sembrem dignitat”, dirigida per la companyia Comediants. A les 18:30 es va realitzar la performance als carrers de Canet, amb l’actuació de tots els instituts participants. En resum, va ser una jornada molt enriquidora, durant la qual les alumnes van poder compartir coneixements i experiències amb altres companys i companyes.

Us deixem un vídeo i un parell de fotografies de la jornada!