Alumnes de l’institut Cirvianum presenten projectes de robòtica al CosmoCaixa.

Els alumnes que fan l’optativa de Tecnologia de 4t van participar en el projecte IMPULSEM LA ROBÒTICA per segona vegada.
Seixanta-tres alumnes de 4t d’ESO que fan les optatives de Tecnologia i Informàtica. Van visitar el Cosmocaixa i van poder veure el Museu i la Fira de Robòtica. Hi havia 115 instituts de tot Catalunya, més de tres mil persones. L’Institut Cirviànum va participar amb sis projectes, tres d’ells van rebre cinc etiquetes, que és la forma en que se’ls dóna una reconeixement als projectes, el curs anterior en vam rebre tres. Accedeix al àlbum des de aquí o a través de la imatge.