Equip impulsor per la Transformació Digital

Després de la gran dotació TIC del Departament s’ha creat un grup impulsor per motivar i fomentar l’ús de les noves tecnologies a les aules. Aquest grup motivador vetllarà per aconseguir un ús adequat i de manera transversal a tota l’escola.

Ahir es va reunir l’ equip impulsor del pla de transformació digital per primera vegada a l’Escola Oficial d’Idiomes de Mataró on vam intercanviar idees i projectes nous i innovadors que estem duent a terme i que pensem engegar més endavant i així per tal de planificar les activitats que es realitzaran a l’ escola durant els propers tres cursos.

Això implicarà formació per part dels CRP’s de zona i autoformació del claustre en relació a les noves tecnologies.