Eduhack 3a sessió

Ahir a la tarda vam acabar de planificar el Projecte que ja estem començant amb els nostres alumnes. La feina ara és anar penjant totes les activitats de “Els estereotips del nostre entorn” al Bloc del mSchools Eduhack 2019 i anar omplint les actes de totes les reunions dels que portem  a terme les activitats a l’aula. Els alumnes de 6è i 5è ja han fet les activitats prèvies de coneixement de l’entorn i de coneixement del concepte ESTEREOTIP.

Aquesta setmana han respost un formulari de Google des del seu correu o el Google Classroom amb preguntes relacionades amb la temàtica del projecte.