Últim dia Erasmus

Ahir va ser el nostre últim dia d’Erasmus amb els alumnes de Daun.

Va coincidir amb l’últim dia també del 2n trimestre abans de marxar de vacances, així que vam decidir aprofitar intensament les últimes hores que ens quedaven amb ells.

Com que el nostre lema d’aquest any és Healthy teens, per acabar amb tota la setmana ple d’energia que hem viscut, vam anar al boting i a escalar. Ens ho vam passar la mar de bé escalant i saltant. I ens vam emportar més d’una anècdota plegats entre tants salts i exercici.

A l’arribar vam anar corrents a dinar amb les nostres famílies, ja que havíem de recollir ràpidament la maleta perquè els alumnes alemanys marxaven precisament a la tarda.

Entre tristesa i alegria finalment ens vam acomiadar acompanyats per les nostres famílies, dels nostres companys alemanys. Que podem assegurar ens han ensenyat una meravellosa experiència d’acollida, d’intercanvi i de comprensió. Ha sigut un comiat agredolç, trist perquè han marxat, però feliç perquè ens tornarem a veure molt aviat al maig. I segur que aquesta amistat perdurarà pels anys.

Moltes gràcies a totes les famílies que aquestes setmanes s’han bolcat i han acollit els alumnes alemanys com un fill més a casa seva.

I ja podem dir i assegurar que ha sigut una de les millors setmanes del curs!!!! Vinga team Erasmus!

Deixe’m totes les fotografies de la setmana.