ERASMUS TEAM A MONTSERRAT

Avui la classe de 1r d’ESO A i el seu tema d’intercanvi alemany ens hem dirigit cap a Montserrat!

Quan hem arribat ens hem trobat una bona sorpresa: una boira espectacular! No veiem res, ni les muntanyes del nostre voltant, ni fins i tot la persona que teníem davant! El temps ens ha fet una mala jugada. Però no patiu, que no ens ha aturat pas la nostra excursió. Hem decidit fer una petita parada a la cafeteria per escalfar-nos d’aquest fred que ha portat la boira i quan paf!, ha sortit una mica el sol hem anat a fer una petita ruta pels voltants del monestir.

A les 12 hem entrat a la basílica i hem pogut escoltar el Virolai cantant per la seva escolania, i després alguns de nosaltres hem anat a veure la Moreneta.

Seguit hem pogut dinar una miqueta i els més valents, gràcies al fet que el sol ja ens acompanyava, han pogut observar molt més bé el paisatge de Montserrat i gaudir de les seves vistes.

Un dia ben complet, fins i tot de canvis de climes! Podreu veure-ho a les fotos que hem penjat.